Indkaldelse til ordinær generalforsamling
Hermed indkaldes medlemmerne til grundejerforeningens ordinære generalforsamling:
Lørdag den 26. august 2023 klokken 10:00- 12.00
I Halsnæs Medborgerhus, salen (det gamle rådhus), Nørregade 61,1. sal, Hundested
Dagsorden:
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Beretning om foreningens aktivitet i det forløbne år
- Forelæggelse af regnskab for det forløbne regnskabsår til godkendelse
- Forslag fra bestyrelsen eller medlemmer, der ønskes fremmet til afstemning.
- Bestyrelsen foreslår indkørselsforbud for lastbiler over 10 meter i hele området.
6. Fastlæggelse og godkendelse af budget for det kommende år
7. Fastlæggelse og godkendelse af kontingent for det kommende år,
Bestyrelsen udsender inden generalforsamlingen et uddybende bilag til punkt 7 og vil præsentere budget for 2024 i forhold til to modeller.
8. Valg af formand, der vælges for to år. Kan genvælges.
9. Valg af bestyrelsesmedlemmer, der vælges for to år
10. Valg af en revisor, der vælges for to år
11. Eventuelt
Nuværende bestyrelse:
Mikael Erthmann Formand På valg, genopstiller
Henrik Ejby Bidstrup Næstformand På valg, genopstiller
Anne Helms Vibe Vejformand På valg, genopstiller
Michael Vilhelmsen Vejformand Ikke på valg
Anne Knudsen Medlem På valg, genopstiller
Morten Vilstrup Sekretær Ikke på valg
Niels Græm Kasserer På valg, genopstiller
Revisor:
Erik Arvin Ikke på valg