Indkaldelse til ordinær generalforsamling

Hermed indkaldes medlemmerne til grundejerforeningens ordinære generalforsamling:

 

Lørdag den 26. august 2023 klokken 10:00- 12.00 

I Halsnæs Medborgerhus, salen (det gamle rådhus), Nørregade 61,1. sal, Hundested

 

 

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af referent 
  3. Beretning om foreningens aktivitet i det forløbne år
  4. Forelæggelse af regnskab for det forløbne regnskabsår til godkendelse
  5. Forslag fra bestyrelsen eller medlemmer, der ønskes fremmet til afstemning. 

Bestyrelsen foreslår indkørselsforbud for lastbiler over 10 meter i hele området.

 

       6.  Fastlæggelse og godkendelse af budget for det kommende år

       7. Fastlæggelse og godkendelse af kontingent for det kommende år,

Bestyrelsen udsender inden generalforsamlingen et uddybende bilag til punkt 7 og vil præsentere budget for 2024 i forhold til to modeller. 

      8. Valg af formand, der vælges for to år. Kan genvælges.

        9. Valg af bestyrelsesmedlemmer, der vælges for to år

       10. Valg af en revisor, der vælges for to år 

       11. Eventuelt 

 

 

Nuværende bestyrelse:

Mikael Erthmann                       Formand                      På valg, genopstiller

Henrik Ejby Bidstrup                 Næstformand                På valg, genopstiller

Anne Helms Vibe                      Vejformand                   På valg, genopstiller

Michael Vilhelmsen                  Vejformand                   Ikke på valg

Anne Knudsen                          Medlem                        På valg, genopstiller

Morten Vilstrup                         Sekretær                      Ikke på valg

Niels Græm                              Kasserer                       På valg, genopstiller

 

Revisor:

Erik Arvin                                                         Ikke på valg