Medlemsskab af Kikhavn Grundejerforening er generelt frivilligt, men for nogen grundejere er der tvungen medlemsskab, idet dette er tinglyst via servituter på matriklen.

Kontingent fremgår af siden "Praktisk information"
Kontakt til bestyrelsen kan ske gennem mail som anført på siden "Bestyrelsen"

Referat og regnskab fra de sidste  generalforsamlinger kan ses under siden "Generalforsamlinger"

Medlemmer kan udover adgang til Gallerier få adgang til "Forum" hvor man kan se nyheder, få information om og deltage i diverse høringer i lokal området samt adgang til at diskutere stort og småt.

Såfremt storme eller andet har skabt uro i området vil dette blive adviseret gennem Forum.

Bestyrelsen udsender med mellerum et nydhedsbrev samt anden information af generel karakter til medlemmerne ligsom indkaldelse til generalformsamlinger og andre event foregår elektronisk til vores medlemmer.

Det er også her markedspladsen ligger hvor medlemmer kan faldbyde eller efterspørge diverse emner.

KikhavnGrunderejerforening dækker følgende område: